انتخاب محل مناسب نصب کولر گازی اجنرال

برای نصب کولر گازی اجنرال بهترین محل برای نصب کولر گازی ، مکانی است که پنل داخلی کولر گازی اجنرال از نظر ارتفاع حدود 2.5 متر بالاتر از کندانسور کولر گازی باشد.به عنوان مثال محلی که پنل داخلی کولر گازی اجنرال نزدیک سقف و با فاصله از آن و کندانسور کف بالکن یا چسبیده به دیوار و نزدیک به کف بالکن باشد.

البته همانطور که میدانید این کار همیشه و در همه ساختمان ها ممکن نیست. دلایلی مانند نبود جای اضافه در بالکن و یا عدم وجود بالکن را می شود نام برد. در صورتی که نتوان به صورت استاندارد کولر گازی را نصب کرد . باید توجه شود که کندانسور بیش از پنج متر با واحدی که پنل داخلی در آن نصب است فاصله نداشته باشد. یعنی بیش از دو طبقه فاصله نداشته باشد.

نصب غیر استاندارد و اشتباه کولر گازی اجنرال می تواند باعث بروز مشکلاتی در کارکرد دستگاه شود. مانند کاهش عملکرد یا بازده کولر گازی.

نکاتی در مورد محل نصب کندانسور کولر گازی و پنل داخلی

  • بهتر است محل انتخابی دور از نور خورشید باشد.
  • دور از محل هایی که احتمال نشت گاز یا نفت و یا متصاعد شدن گاز گوگرد دارد نصب کنید.
  • اطراف کندانسور باید امکان جریان یافتن هوا وجود داشته باشد.
  • پنل داخلی نیز باید حدود 15 سانت از طرفین فاصله داشته باشد.
  • دستگاه را حداقل 1 متر دور از آنتن، برق یا خطوط اتصال تلوزیون ،رادیوو ….نصب کنید.زیرا نویز های ایجاد شده توسط این قبیل لوازم الکتریکی می تواند باعث بروز اخلال در کارکرد کولر گازی شود.

ما در نمایندگی مجاز سرویس و تعمیر کولر گازی کلیه ی خدمات مربوط به کولر گازی را ارائه می دهیم.  از جمله نصب کولر گازی ،تعمیر کولر گازی،سرویس کولر گازی ، شارژ گاز کولر گازی و جابجایی کولر گازی.

ما در تمامی مناطق تهران و البرز در تمامی روزهای هفته و آخر هفته و تعطیلات به شما عزیزان ارائه می شود.

شماره تماس 09123459799

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *