نصب کولر گازی اسپلیت اجنرال در تهران

پس از خرید اسپلیت اجنرال، نصب اسپلیت مهمترین کار است.اسپلیت ها دارای دو پنل هستند. پنل بیرونی و پنل درونی. پنل بیرونی بیرون از فضای اتاق نصب می شود. پنل داخلی هم درون فضای اتاق نصب می گردد. برای اتصال این دو پنل به هم و نصب کولر گازی نیاز به لوله کشی است.چگونگی نصب و جاگیری لوله ها اهمیت و نکاتی دارد که باید رعایت شود. در صورتی که مراحل نصب اسپلیت به درستی انجام نگیرد، احتمال خرابی و بروز مشکل در روند کاری کولر گازی بالا می رود. در ادامه در مورد نصب اسپلیت اجنرال و نکات مرتبط آن می پردازیم. این نکات به شما در تسهیل روند نصب کمک می کند.

اما بهتر است برای کسب اطمینان از نصب صحیح دستگاه خود ، این کار را به نصاب یا تعمیرکار دوره دیده بسپارید.

مراحل نصب اسپلیت اجنرال

نصب پنل داخلی

نصب پنل داخلی  اولین مرحله ی نصب کولر گازی اسپلیت است. این پنل به دلیل وزن بالایی که دارد باید کاملا محکم و ایمن در محل خود نصب گردد. وگر نه ممکن است بیفتد و علاوه بر خسارات وارده به خود پنل به اشیایی که در زیر آن قرار دارد نیز آسیب وارد نماید. در نتیجه باید پایه ها محکم باشد و تحمل وزن بالای دستگاه را داشته.

برای سهولت امر ایمن سازی از تراز استفاده کنید. بعد از نصب پایه ها لوله ها به پنل نصب می شوند. تا فرایند تخلیه ی آب راحت تر انجام شود. نکته ی مهم دیگری که باید رعایت شود شیب و فاصله ی لوله ها از دیوار است.این کار کمک می کند گردش آب به درستی انجام پذیرد. نکته ی قابل توجه دیگر در نصب پنل داخلی اجنرال این است که باید دور از منابع گرمایشی نصب شود.

بررسی اتصالات الکتریکی

در دومین مرحله باید اتصالات اسپلیت مورد بررسی قرار گیرد.باید از اتصال کابل برق به پایانه های پیچ اطمینان حاصل نمایید.  همچنین باید کاملا عدم وجود ایراد یا مشکلی در آنها را بررسی نمایید.

توجه کنید که کابل های مورد استفاده باید حتما طبق نمودار برق دستگاه باشد. در غیر این حالت امکان دارد در انتقال جریان برق اختلال به وجود بیاید. و در نتیجه برای بردها و سایر بخش ها مشکلاتی ایجاد کند.

وصل کردن لوله ها

در سومین مرحله بعد از مطمئن شدن از درستی اتصالات سراغ اتصال لوله ها می رویم. این مرحله در نصب اسپلیت اجنرال به دلیل اهمیت بالایی که دارد باید با دقت انجام پذیرد.لوله کشی از واحد داخلی بهتر است به سمت سوراخ حفر شده در دیوار انجام شود. دقت کنید که در لوله ها هیچ نوع خمیدگی وجود نداشته باشد. این کار در کارایی اسپلیت تاثیر دارد.

نصب پنل بیرونی

این مرحله آخرین مرحله از نصب اسپلیت اجنرال است. پنل بیرونی باید در محلی دور از تابش مستقیم آفتاب باشد. باید هوا بتواند به خوبی در اطراف آن گردش کند. همچنین این محل باید از گرد و غبار تا جای ممکن دور باشد. زیرا گرد و غبار می تواند به پنل بیرونی و قطعات آن آسیب برساند.

همانند پنل داخلی پایه های این پنل نیز باید کاملا محکم باشد. این کار برای جلوگیری از بروز مشکل در پنل بیرونی به دلیل تکان های دستگاه و… مهم است.

هزینه نصب کولر گازی اسپلیت اجنرال

یکی از پرتکرارترین سوالات مشتریان ، هزینه ی نصب کولر گازی اسپلیت اجنرال است. این کار در حالت عادی هزینه ی زیادی ندارد. اما هزینه نصب به صورتی تقریبی بسته به محدودیت ها و امکانات و تجهیزات مورد نیاز مصرفی و… برآورد می شود.

میزان کار و مواد استفاده شده مورد نیاز در تعیین هزینه تاثیرگذار است. البته نصب کولر گازی اسپلیت اجنرال توسط افراد دوره دیده و مجرب می تواند از هزینه های تعمیر کولر گازی اسپلیت ناشی از نصب غیر اصولی ، بعدی جلوگیری کند. چرا که مراحل نصب توسط این افراد به درستی انجام می پذیرد.

برای تماس با تعمیرگاه می توانید با شماره 09123459799 تماس بگیرید. یا فرم تماس با تعمیرگاه را به صورت آنلاین تکمیل نمایید.

4 پاسخ

تعقیب

  1. […] تفاوت شارژ گاز کامل کولر گازی با شارژ گاز تکمیلی کولر گازی: […]

  2. […] دریافت خدمت نصب کولرگازی در شیان با مرکز مجاز نصب کولرگازی تماس گرفته تا در سریع ترین […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *