کولر گازی جنرال

سرویس و مراقبت از کولر گازی جنرال و داکت اسپلیت در زمستان و استفاده از پوشش و کاور مناسب و تمیز کردن کندانسور

با فرا رسیدن فصل پاییز، هوا به مرور رو به سردی می رود. و برگ درختان به مرور بر زمین می افتد. این برگ ها ممکن است وارد دستگاه کولر گازی جنرال و داکت اسپلیت گردد. وقوع این اتفاق مشکلاتی به همراه خواهد داشت. از جمله:

  • انباشته شدن برگ می تواند باعث مسدود شدن جریان هوایی گردد. از این رو بازدهی دستگاه کاهش خواهد یافت. و مصرف برق و هزینه های مربوط به آن نیز بیشتر خواهد شد.
  • رطوبت موجود در برگ ها نیز می تواند باعث به وجو آمدن زنگ زدگی در دستگاه گردد.
  • برگ های پوسیده گاز اسیدی ایجاد می کند. این گاز ها می تواند باعث خوردگی لوله های مسی دستگاه شود. این لوله ها حاوی گاز خنک کننده هستند که سمی است. بروز سوراخ در این لوله ها باعث نشتی گاز خنک کننده می شود. و هزینه های شارژ مجدد گاز را برای شما به همراه خواهد داشت.

از این رو بدیهی است که هیچ کس نمی خواهد هیچ ماده ی خارجی ای از جمله برگ وارد دستگاه کولر گازی اش گردد. از این رو جلوگیری از ورود و یا از بین بردن این مواد اضافه می تواند باعث افزایش عمر کولر گازی جنرال شود.

آماده سازی کولر گازی و داکت اسپلیت جنرال برای زمستان

هنگامی که دستگاه در حال کار نیست،ابتدا با باز کردن پیچ های پشت دستگاه برگ ها واشغال های جمع شده در پشت کندانسور را تمیز کنید.

در پایان تابستان کولر گازی و داکت اسپلیت را تمیز کنید.

در دومین مرحله استفاده از کارواش خانگی یا شلنگ باغبانی است. این بهترین روش برای تمیز کردن گرد و غبار،تار عنکبوت و … در فین های کولر گازی یا داکت اسپلیت جنرال است.

توجه نمایید که استفاده از فشار بیش از اندازه نیز می تواند پره های الومینیومی را خم کند . و باعث اسیبشان شود.

داکت اسپلیت جنرال

استفاده از کاور مناسب کولر گازی و داکت اسپلیت جنرال در زمستان

زمانی که مطمئن هستید برای اخرین بار کولرگازی جنرال خود را روشن خواهید کرد. از کاور مناسب برای کولرگازی و داکت اسپلیت جنرال خود استفاده کنید.توجه داشته باشید از جنس پلاستیک و وینیل نباشد. زیرا قابلیت تنفس نداشته و با تجمع بخار آب در زیر پوشش باعث زنگ زدگی می شود. که در نتیجه باعث کاهش طول عمر کولر گازی جنرال خواهد بود.و کیفیت خنک کنندگی را نیز کاهش می دهد.

به جای آن از پوششی استفاده کنید که قابلیت تنفس اصطلاحا داشته باشد.کشیدن کاور روی کولرگازی و داکت اسپلیت جنرال در زمستان از ورود برف، باران ،برگ و حشرات به درون پنل خارجی جلوگیری می کند.

در صورتی که برای آماده سازی و سرویس کولرگازی و داکت اسپلیت جنرال خود نیاز به سرویسکار متخصص دارید. می توانید با سرویسکاران مجرب کولر گازی جنرال ما تماس بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09123459799 تماس بگیرید. و یا فرم تماس با تعمیرگاه را انلاین تکمیل نمایید.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *