تعمیر کولر گازی منطقه 12 تهران

قبل از خرید اینترنتی یا حضوری کولرگازی نیاز هست که به نکاتی توجه نمایید: اولین نکته اندازه کولرگازی می باشد. یونیت های کولرگازی در ابعاد فشرده و کوچک و همینطور بزرگ ارائه می شوند. بنابراین از انتخاب ابعاد درست بر اساس محل نصب کولرگازی آپارتمان خوداطمینان حاصل نمایید.
سپس به مقدار BTU یا واحد گرمای بریتیش دقت کنید، این واحد نشان می دهد که کولرگازی چه مقدار گرما را از اتاق می تواند خارج کند به عبارتی هرچه BTU بیشتر باشد کولر می تواند فضای بیشتری را خنک کند.

همچنین قبل از نصب کولرگازی مطمئن شوید که امکان نصب یونیت های پنجره ای وجود دارد یا خیر همچنین از ظرفیت مورد نیاز برق از نظر ولتاژ و وات مطمئن شوید.

عامل مهم دیگری که هنگام خرید کولر گازی باید در نظر بگیرید نوع روش نصب است. واحدهای پنجره باید در داخل پنجره نصب شوند و دریچه عقب دستگاه به بیرون آویزان باشد. سیستم های تهویه مطبوع قابل حمل روی زمین ایستاده و به لوله ای که از پنجره شما عبور می کند متصل می شوند تا هوای گرم بیرون را دمیده شود. یونیت های پنجره ای نصب آنها کمی سخت تر است. اما یونیت های قابل حمل را می توان به راحتی نصب کرد ، ولی فضای داخلی را نیز اشغال می کنند.

 

جهت نصب کولرگازی آپارتمان خود می توانید با شماره 09123459799 تماس حاصل نمایید تا سرویسکاران کولرگازی در اسرع وقت اعزام گردند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *