چه زمانی باید نسبت به تمیز کردن فیلتر کولرگازی سامسونگ خود اقدام کنم؟ برای داشتن هوای تازه و تمیز ، توصیه می شود هر 2 هفته یکبار فیلتر و روکش بالایی کولر را تمیز کنید. قبل از تمیز کردن نوع دستگاه خود را بررسی کنید.

اقدامات زیر برای تمیزکردن فیلتر کولرگازی لازم است:

  • فیلتر را جدا کنید
  • تمیز کردن پنل و فیلتر بدون باد
  • خشک کردن فیلتر
  • مونتاژ مجدد پنل و فیلتر بدون باد
  • عملکرد تیغه را بررسی کنید

سرویسکاران کولرگازی با پوشش تمامی مناطق تهران و کرج در اسرع وقت خدمات سرویس کولر گازی و داکت اسپیلت را در محل و با قیمت مناسب ارائه می دهد. جهت تمیز نمودن فیلتر کولرگازی و دریافت سایر خدمات با ما تماس حاصل نمایید.

طبیعی است که واحد در حین کار نویز ایجاد کند. سطح بالای گرد و غبار در فیلتر ممکن است باد را کاهش داده یا باعث ایجاد صدای غیرطبیعی شود. از این رو تمیز کردن فیلتر کولرگازی از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.

چه زمانی توصیه به تمیز کردن فیلتر می شود؟

تمیز کردن فیلتر هنگامی که کد “CF” روی صفحه واحد داخلی ظاهر می شود. پس از تمیز کردن و نصب مجدد فیلتر ، یادآوری تمیز کردن فیلتر را بازنشانی کنید.
بسته به نوع استفاده و شرایط محیطی ، ممکن است فاصله بین تمیزکاری ها متفاوت باشد.
اگر محیط استفاده در معرض گرد و غبار زیاد باشد ، ممکن است قبل از ظاهر شدن کد ‘CF’ روی واحد داخلی ، انسداد گرد و غبار فیلتر رخ دهد.

 

جهت دریافت خدمات سرویس و تعمیر کولرگازی خود می توانید با مرکز مجاز سرویس کولر گازی به شماره 09123459799 تماس حاصل نمایید، تا کارشناسان شرکت برای ارائه خدمات اعزام گردند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *