آیا پوشاندن کولرگازی در پاییز ضروری می باشد؟ شاید، با مطالعه مزایا و معایب آن تصمیم گیری نمایید:

مزایای پوشش کولر گازی شما

وزش باد شدید اغلب باعث ریزش درختان می شود و پوشاندن روی کولر گازی به شما کمک می کند تا برگ ها، دانه ها ، شاخه ها و سایر زباله ها را خارج از واحد خود قرار دهید. این بقایای آلی می تواند در تجهیزات شما مسدود شده و رطوبت را حفظ کند و منجر به زنگ زدگی و خوردگی قطعات شود.

علاوه بر این ، یک روکش می تواند از ورود مواد خارجی به سیستم تخلیه و مسدود شدن آن جلوگیری کند ، تا هنگام استفاده از آن در بهار آینده ، به درستی انجام شود.

یک روکش همچنین می تواند با جلوگیری از قرار گرفتن آب روی کویل ها و یخ زدگی ، از سیم پیچ های کندانسور شما محافظت کند.

معایب پوشش کولر گازی

تولیدکنندگان به طور کلی نیازی به پوشش دستگاه برای محافظت از آن در برابر عناصر ندارند ، زیرا برای تحمل عناصر بیرونی ، از جمله باران ، باد و برف ساخته شده است. بنابراین ، اگر دستگاه را به طور کامل بپوشانید ، در واقع می توانید رطوبت داخل آن را به دام بیندازید که باعث زنگ زدگی و خوردگی می شود. و از قضا ، رطوبت به دام افتاده می تواند در ماه های سرد روی کویل های شما یخ بزند و در نهایت پوشاندن کولرگازی در پاییز به آن آسیب برساند.

علاوه بر این ، رطوبت به دام افتاده می تواند منجر به انبساط قالب شود – و برای سیم کشی برق و تابلوهای مدار داخل نیز چندان عالی نیست.

روکش های کامل نیز یک اشکال دیگر دارند-آنها برای جوندگان پناهجوی که به دنبال خانه گرم زمستانی هستند ، قابل توجه بوده و این امر میتواند به دستگاه آسیب برساند.

 

جهت دریافت خدمات سرویس کولرگازی در پاییز با شماره 09123459799 تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید از وب سایت شرکت مجاز تعمیر کولرگازی و داکت اسپیلت بازدید نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *