تعمیر کولر گازی منطقه 13 تهران

علت هایی که می تواند منجر به بوی بد کولر گازی شود

یکی از مشکلاتی که کاربران کولر های گازی ممکن است تجربه کنند بوی بد کولر گازی است.

از این رو به بررسی علت های بوی بد کولر گازی می پردازیم.

بوی کپک و قارچ

اگر بوی نامطبوع کپک و قارچ از کولر شما به مشام می رسد . احتمال آن وجود دارد که رطوبت بالا در این وسیله باعث به وجود آمدن کپک و قارچ در آن شده. از این رو برای حل این مشکل باید در اسرع وقت اقدام به تعویض فیلتر های مربوط به سیستم تهویه ،بررسی نشتی در مجرای کنید. سرویس های مرتب سالیانه برای تمیز کردن کولر گازی کمک می کند تا بروز این مشکل به حد اقل برسد.
توجه شود که مرتبا به فکر جمع کردن گرد و غبار از سطح محیط کرده تا گرد و غبار کمتری به داخل کولر گازی کشیده شود و آن را آلوده سازد.
یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از کپک زدن کولر گازی استفاده از رطوبت گیر است. این رطوبت گیر مستقیما به سیستم HVAC متصل می گردد و به صورت خودکار از رطوبت هوا می کاهد.
برای انجام سرویس کولر گازی باشماره 09123459799 تماس حاصل کنید.

مرکز مجاز تعمیر کولر گازی

 

بوی پا و جوراب

جمع شدن آب راکد ،کویل های کثیف و مخازن تخلیه آب مسدود از عوامل ایجاد این بوی نامطبوع هستند. با سرویس مرتب دستگاه و درخواست خدمات شست و شوی کولر گازی از سرویسکار به آسانی می توان این بو را از بین برد.

بوی دود اگزوز

داخل کولر گازی از روغنی استفاده می شود که به عملکرد بهتر موتور کولر گازی کمک می کند. ساطع شدن این بو از دستگاه می تواند به معنای وجود نشتی در کولر گازی باشد. در این صورت حتما بایستی با تعمیرکار مجاز و حرفه ای تماس حاصل کرد تا این مشکل را برطرف کند.

بوی سوختن

گرم شدن بیش از حد موتور، مشکل در سیم کشی ویا ذوب شدن قطعات پلاستیکی درون دستگاه می توانند از عوامل ایجاد بوی سوختن باشند. درصورت ب همشام رسیدن این بو از کولر گازی فورا کولر گازی را خاموش کنید و سپس با تعمیرکار مجاز و مجرب تماس حاصل کنید تا سیستم شما را به طور کامل بررسی کرده . و مشکل برقی و مکانیکی در کولر گازی را بر طرف نماید یا از عدم وجود مشکل اطمینان حاصل کند.

بوی دود سیگار

کشیدن سیگار در خانه می تواند باعث بوی بد کولر گازی شود. زیرا دود سیگار می تواند در فیلتر و اوپراتور کولر گازی انباشته شده و بوی بد ایجاد نماید. تعویض فیلتر ،سرویس های منظم و شست و شوی های منظم فیلتر دستگاه و کشیدن سیگار در محیط خارج از منزل می توانند این مشکل را حل کنند.

 

بوی باروت

این بو میتواند منشایی مانند اتصالی درمدار و یا خرابی فن موتور داشته باشد. در این حالت حتما با تعمیرکار مطمئن تماس حاصل کرده زیرا که نیاز به تعویض قطعات می باشد. با این کار می توان از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری نود.

بوی استون

وجود این بو می تواند هشدار جدی ای از یک عامل خطرناک در کولرگازی باشد.نشت گاز کولر گازی میتواند از اصلی ترین دلیل وجود این بو باشد. از این رو سریعا با تعمیر کار متخصص تماس حاصل کنید.

بوی تخم مرغ فاسد یا گوگرد

این بو می تواند به دلیل وجود لاشه ی پرنده ای درون کولرگازی شما باشد. اگرچه این بو خطرناک نیست .اما بهتر است در نزدیک ترین زمان ممکن نسبت به پاک سازی کولر گازی خود اقدام نمایید.

بوی لاشه حیوان و یا زباله کثیف

مانند مورد فوق این بو نیز می تواند به دلیل وجود لاشه ی حیوانی کوچک درون کولر گازی شما باشد از این رو برای برطرف ساختن این مشکل، ابتدا دستگاه را خاموش کرده . سپس با یک سرویسکار تماس گرفته تا این مشکل را برطرف سازید.

 

برای دریافت خدمات شست و شو و سرویس کولر گازی و یا تعمیر کولر گازی با شماره 09123459799 تماس بگیرید.

3 پاسخ

تعقیب

  1. […] قطعات مصرفی کولر گازی فیلترهوا را می توان نام برد. این قطعه مخصوصا در مناطقی که آلودگی […]

  2. […] به شست و شو و سرویس دارند. در صورت عدم شست و شو مناسب این فیلتر ها کثیف شده و دچار گرفتگی می شوند. هنگامی که این فیلترها به علت گرد […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *